10 augusti 2010

Åter från semester

Åter från semestern. Semestern har jag tillbringat som så många andra med att försöka underhålla hus och hem och hinna den sedvanliga turnén med släktbesök.

Utöver detta har jag även hunnit några dagar fjällvandring med familjen i Rogens naturrevervat och i bydalsfjällen. Jag lyckdes också pricka in att vara på hemmaplan så att ett besök på Bräcke marknad var möjligt.

Så snart jag satt mig in i läget försöka att åter redogöra för bakgrunder, tankar mm på bloggen. Tre veckor semester och två veckor pappaledighet gör att det tar lite tid att "vagga igång kroppen" och försöka minnas var alla olika processer befann sig före ledigheten. En av de mest angelägna sakerna är att vi skall komma i mål med lönerevisionsprocessen så att de nya lönerna kan betalas ut.

//Bengt

Inga kommentarer: